Slider

poniedziałek, 7 czerwca 2010

Podam dalej - uwaga - edycja!



Jeśli ktokolwiek zechce oczywiście... Zabawa pewnie wszystkim znana (tylko dla mnie była nowością :P ), ale przytoczę zasady:
1. Musisz posiadać własnego bloga.




2. Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały, ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 30 dni (było 365, ale to za dłuuuugo).
3. Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym 3 osobom na prezent - od Ciebie.
4. Każdy Blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie.

Ja zapisałam się u Anny i już nie mogę się doczekać co dostanę ;).

W ogóle powymieniałabym się kurcze :P.  Łapska świerzbią żeby coś zrobić ;).
(oprócz zaproszeń ;) )

6 komentarzy:

Unknown pisze...

A ja uważam, że to jest dyskryminacja tych, którzy bloga nie posiadają, a często tu zaglądają Ooo!

MuzaJo pisze...

A ja uważam, ze 365 dni to za długo, jedni wyślą natychmiast (ja bym tak zrobiła) a na upominek od tych ociągających się można czekać do następnego lata, co to za niespodzianka. Może zróbmy coś nowego, dopóki nie ma chętnych. Oczywiście to tylko propozycja. Napisz co tym sądzisz u mnie w komentarzu.

MuzaJo pisze...

To ja będę pierwsza. Jeszcze daj jakiś banerek/obrazek, to umieszczać będziemy na swoim blogu z linkiem do autorki.

MuzaJo pisze...

Dziękuję za wymiankowy prezent. Zawieszka jest śliczna a jabłuszko urocze. Ja też ogłosiłam wymiankę już w czerwcu, ale nikt się nie zapisał.

Kalisz made pisze...

Udało mi się :))))
To już nietety trzeci raz :(

Anna Zaprzelska pisze...

To może ze mną się na coś wymienisz? Bo ja się zakochałam w Twoich kolczykach - malinkach:)