Slider

sobota, 21 listopada 2009

notesowe szaleństwo :)

Wszyscy katują świąteczne kartki, a ja dla odmiany robię nałogowo notesy :). A świąteczne kartki są in progres - trzeba tylko zmontować w całość i gotowe - a w tym roku u mnie będzie nieco inaczej, ale o tym na razie sza - fotki może w następny weekend...

Ale przechodząc do meritum - notesy w całej swojej okazałości :D!














Mam jeszcze kilka rzeczy, których pokazać nie mogę :P, chociaż korci! I kilka rzeczy, których jeszcze nie obfociłam.

Trochę jestem dumna :D.

2 komentarze:

Titania pisze...

Fajne notesiki! takie swojskie, spersonalizowane! ach jak dobrze jest miec taka bindownice :-D zazdraszczam ;)
bardzo podoba mi sie ten notesik z obrazkiem klatki dla ptaka i motywem roslinym, piekny!
z reszta wszystkie sa super!

Ewka pisze...

Dzięki - ten złoty papier z motywem kwiatów to z kompletu od Ciebie - dziękuję ślicznie :*.